خرید پستی
قیمت این محصول: 39,000 تومان

ساک دستی ورزشی آدیداس مدل Vitality

دارای بند قابل تنطیم به صورت دستی و رودوشی

امکان استفاده در باشگاه، استخر و ...

قابلیت شست و شوی راحت در صورت لک و کثیف شدن



قیمت : 39000 تومان



آدیداس شرکتی آلمانی است که در زمینه طراحی و تولید کفش‌های اسپرت، پوشاک و لوازم جانبی ورزشی فعالیت دارد. این شرکت در شهر هرتزوگن آوراخ (Herzogenaurach) ایالت باواریا توسط «آدولف داسلر» (Adolf Dassler) پایه‌ریزی شد. شرکت آدیداس از 18 آگوست 1949 میلادی تا امروز تولیدی پوشاک ورزشی ریباک (Reebok)، شرکت گلف (TaylorMade-Adidas)، شرکت تولیدی کفش (Rockport) و 9.1% از سهام باشگاه بایرن مونیخ را در اختیار دارد. پوشاک و کفش تولید آدیداس به‌طور معمول دارای سه خط موازی که به‌ترتیب اندازه مرتب شده‌اند و به‌عنوان نشان تجاری این شرکت در سطح بین‌المللی شناخته می‌شود.



یکی از ملزومات ورزش ، داشتن ساک ورزشی مناسب ، سبک و جاداره، به همین منظور امروز ساک دستی ورزشی Adidas مدل Vitality را به شما عزیزان پیشنهاد میدهیم که بخاطر داشتن جنس برزنتی و چرم مصنوعی و آستردار بودن، تا حدودی در برابر نفوذ آب مقاوم بوده و در صورت لک و کثیف شدن، براحتی تمیز میشود. ویژگی بعدی، طراحی ساده و داشتن رنگ‌ بندی دوگانه مشکی قرمز می باشد که قابل استفاده برای خانم‌ها و آقایان بوده و برای رفتن به باشگاه، استخر و ... کاربرد خیلی خوبی دارد.
امتیاز بعدی ، داشتن بند قابل تنظیم به عنوان دستی و رودوشی می باشد که باعث میشود هر موقع مچ دستانتان خسته شد، از قابلیت تنظیم رودوشی استفاده کنید و فشاری به دستانتان وارد نشود و در مواقع غیر نیاز هم میتوانید براحتی از کیف جدا کنید.


قیمت : 39000 تومان



ویژگی های ساک دستی ورزشی آدیداس مدل Vitality:
- برند: Adidas
- مدل: Vitality
- جنس: برزنتی و چرم مصنوعی
- دارای بند قابل تنطیم به صورت دستی و رودوشی
- امکان استفاده در باشگاه و استخر و....
- رنگ بندی: دوگانه مشکی قرمز
- دارای یک محفظه بزرگ زیپ دار
- دارای یک محفظه کوچک زیپدار جلوی کیف
- دارای یک محفظه کوچک زیپدار بغل کیف
- ابعاد: 44*23*23 سانتی متر
- دارای لوگو چاپی آدیداس
- تا حدودی مقاوم در برابر نفوذ آب
- قابلیت شست و شوی راحت در صورت لک و کثیف شدن



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 39000 تومان


خرید پستی
قیمت : 79000 تومان
قیمت : 299000 تومان
قیمت : 69000 تومان
قیمت : 279000 تومان